Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji, vážím si toho. Také děkuji za Váš příklad, že to jde :-) a cesta se vždy najde.

0 0
možnosti

R^

Díky! Pozoruhodné čtení Hanko! Nemusí jít o vzdělání jako takové, ale o osobní prožitek, kterého bych si vážil víc. Jste moudrá, i když na to ještě nemáte věk. Dnes již odpovídám na podobný problém.

Čím dříve známe svoji cenu a máme svoje určité sebevědomí, tím lépe se nám prochází životem. Bohužel, každý z nás vychází více či méně z rodiny deformován a bojuje s tím často celý život. Ano, jsou techniky, jak mu pomoci.

Já jsem byl dlouho, dlouho klubíčko mindráků neschopné života. Jedna dívčina mi dala impuls a já si uvědomil nutnost restrukturalizace svojí osobnosti. Ale nikoho jsem k tomu nepustil. "Já šám!", jako malý kluk. A tak jsem se při medicínském vzdělávání pustil do psychoanalýzy, neobehaviorismu, do filosofických a náboženských kotrmelců. Ublížil jsem mnoha holkám, ale nakonec jsem se dobabral k docela slušnému životu. Mám vynikající ženu, mám dům, vysadil jsem přehršel stromů a mám syna. Deo gratias!

Snad každý člověk je originální osobností, kterou bychom měli mít možnost ctít. Za vnímání člověka jako osobnosti vděčíme křesťanství. Osobnost člověka je obrazem Boží osoby. A každá společnost, která pohrdá osobností člověka (nacismus, fašismus, komunismus...), vede k velikému utrpení člověka. Každý člověk, každá individuální osobnost, má na světě nějaký úkol v pokračování na díle Božího stvoření. Čím dříve ten úkol poznáme, čím dříve poznáme do nás vložené dary a rozvíjíme je, tím lépe pro nás i pro celou společnost.

Díky za hezkou úvahu! Radostné Vánoce! A hodně poznání do nového roku!

:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 315x
Terapeutický a krizový poradce. Propojuji praktický a duchovní svět v jeden celek. 

www.hanagrofova.cz

 

Seznam rubrik